top of page
  • 1 dag interactieve summer training

  • Donderdag 22 augustus

  • In rustige en inspirerende locatie in Ternat (op 5min van E40)

I.s.m.

volt-district-logo.png
image (5).png

De zin en onzin van emoties in marketing
Maak in 1 dag jouw marketing effectiever

20220426-A39I7328.jpg
Slechts 20 plaatsen

Boost je resultaten met kennis over de psychologie van de mens

Leer in 1 dag meer dan 10 conversieverhogende technieken
Gegarandeerd effect in je najaarscampagne

100 euro korting, tot 30 juli

Wat je leert is succesvol ingezet bij bedrijven in heel diverse sectoren. O.a.:

Carrefour-market.jpg
bioplanet.png
loop_earplugs_logo.webp

Mis jouw kans niet op een succesvol najaar

Je herkent het wel. Je werkt wekenlang aan de perfecte online campagne.

Jouw doel? Meer verkoop, meer leads of meer abonnees voor jouw product of dienst.

 

Maar...

Het blijft spannend afwachten of jouw campagne echt de hooggespannen verwachtingen zal halen. 

Hoe zorg je dat je campagne met zekerheid aanslaat en converteert?

En hoe behaal je de resultaten waar je op hoopt?

Dankzij onze Summer Training boek je dit najaar gegarandeerd meer resultaat.​

 

Waarom?

95% van de menselijke beslissingen maken we onbewust en op basis van emotionele factoren

Wie emoties kan sturen, heeft dus een grote invloed op het besluitvormingsproces

 

Wij leren je in 1 dag:

  • Hoe je emoties kan ontdekken en meten bij je doelgroep

  • Welke emoties typisch voorkomen 

  • Hoe je positieve emoties kan stimuleren en negatieve kan verminderen

Na deze training weet je perfect wat te doen om met jouw campagne hoge conversies te halen!

Oya.jpeg

"Je kunt merken dat ons team nu veel zelfverzekerder is bij het ontwerpen van nieuwe communicatie. We gebruiken jullie inzichten nog dagelijks."

Oya Uçar- Customer Base Manager @De Tijd/ L'Echo

Stefan.jpeg

"Echt praktisch! Sterker nog, de dag na de training hebben we al enkele technieken toegepast tijdens een vergadering (bijvoorbeeld nieuwsgierigheid). Dat is het bewijs van meteen inzetbare tips en trics."

Stefan Van Peteghem - CMO @Bank van Breda

100 euro korting, tot 30 juli

Slechts 20 plaatsen

Deze 5 voordelen haal je uit de training:

1. Ontdek hoe je échte emoties meet en het gedrag van je klant beter leert kennen

Waarom kiest een klant voor jouw bedrijf? Waarom komen sommige klanten niet terug en andere wel? Welke emoties ervaren je potentiële klanten wanneer ze in contact komen met je organisatie? Hoe kan je gewenst gedrag bij je doelgroep het best stimuleren?

Strategisch belangrijke vragen, waarop we het antwoord te vaak schuldig blijven.

Leer in onze workshop hoe je met klantgedreven onderzoek je klant écht leert kennen en welke denkfouten we in de opzet van ons onderzoek het best vermijden: 

  • Hoe de confirmation bias en andere ‘denkfouten’ onderzoek in de war kunnen sturen. 

  • Hoe gewenste gedragsverandering van je klanten meten en voorspellen. 

  • Hoe van tevreden klanten actieve ambassadeurs maken dankzij onderzoek. 

  • Hoe het échte potentieel van je nieuwe idee in kaart brengen. 

2. Leer meer dan 10 wetenschappelijke technieken die emoties triggeren en leiden tot actie

Robert Cialdini, Daniel Kahneman en Nir Eyal doen misschien al een belletje rinkelen.

Magic Words - Jonah Berger.jpg
Hooked - Nir Eyal.jpg
Influence - Robert Cialdini
Nudge - Richard Thaler
Thinking fast and slow - Kahneman
Emotional design - Don Norman
Online invloed - Joris Groen en Bas Wouters
The Catalyst - Jonah Berger
Start with why - Simon Sinek

Jarenlang onderzoek naar het gedrag van de mens heeft ons inzicht gegeven in hoe we belissingen maken. Het overgrote deel van onze beslissingen maken we op basis van emoties en automatische patronen in onze hersenen. 

 

Dankzij het werk van o.a. Cialdini en Kahneman weten we hoe dat precies werkt.

 

Die kennis hebben we omgezet naar meteen inzetbare technieken om beslissingen van je doelgroep te sturen. Tijdens de workshop hebben we het over deze 4 onderwerpen:

Hoe trek je aandacht?

  • Hoe spring je eruit met je ads? 

  • Wat is een effectief onderwerp van je email?

Hoe maak je enthousiast op je landingspagina?

  • Hoe zorg je dat mensen geboeid zijn door wat je te vertellen hebt?

  • En hoe haal je barrières weg?

Hoe trigger je een klik?

  • Hoe zorg je dat mensen durven klikken?

  • Wat zet je op je button om angst weg te halen en motivatie te boosten? 

Hoe zorg je dat ze echt converteren?

  • Hoe zorg je ervoor dat je interesse omzet in echte conversie?

  • Hoe presenteer je je prijs of promotie zo, dat ze meteen ja zeggen.

3. Boost je carrière met universele kennis, geen kortlopende trends

De kennis over emoties is universeel.

 

De kennis die je opdoet is dus niet tijdelijk, maar zal je je carrière lang nog helpen om een betere marketeer te zijn.

Zo helpt het je niet alleen voor de eerstvolgende campagne, maar alle campagnes die je nadien nog zal uitwerken.

Je krijgt van ons na afloop een cheat sheet én een certificaat van deelname.

Mooi voor op je cv.

HumanEyes Academy - certification

4. Concrete ideeën voor je volgende campagne

We zetten alles meteen om in de praktijk. Neem je campagne/uitdaging mee en ga met een waslijst aan ideeën terug naar huis.

 

  • Werken in kleine groep aan jouw case

  • Leer bij van elkaar

  • Krijg meteen advies van experts

Heb je zelf nog geen concrete campagne op het oog?

 

Geen probleem, je werkt dan samen in groep aan de case van iemand anders. Het toepassen zorgt er voor dat je het beter onthoudt om later op je eigen campagne toe te passen.

5. Leren, lekker eten en netwerken - in vakantiesfeer

Aan de locatie is een fijn buitenterras én we voorzien eten en drinken.

 

We gaan dus regelrecht voor summervibes en een fijne omgeving om elkaar te leren kennen en van elkaar te leren. 

We eindigen met een aperitief om nog even volop te netwerken.

Ontmoet jouw 2 trainers: experts, met bakken praktijkervaring

20220426-A39I7328.jpg

Kaat Declerck - co-founder HumanEyes

  • Meer dan 8 jaar ervaring in het toepassen van psychologie op websites, apps en communicaties. Ze is daarmee waarschijnlijk de meest ervaren gedragsdesigner in België

  • Werkte op uiteenlopende projecten voor grote bedrijven als IKEA, Proximus en bpost. Maar evengoed kleinere bedrijven als Club Brugge en Loop earplugs. 

  • Nog steeds werkt ze dagelijks als researcher, designer en copywriter. Daardoor is haar kennis niet puur theoretisch, maar kan ze steeds spreken vanuit de praktijk en met gemak terugvallen op tal van praktijkcases. Stel haar dus al je vragen!

Siemon Vanderhulst_Wandercam_Volt District_Office Shoot 2024_LoRes_019.jpg

Stijn Preuveneers - co-founder Volt District

  • Opgeleid als gedragspsycholoog en met Volt District meer dan 13 jaar ervaring in het meten en analyseren van klanten- en consumentengedrag.

  • Gespecialiseerd in het ondersteunen van Belgische ondernemingen die op een slimme manier willen groeien door met de juiste kennis van hun doelgroep strategisch juiste beslissingen te nemen.

  • Houdt van een pragmatische aanpak die sterk onderbouwd is vanuit onze wetenschappelijke kennis, maar wel voor maximaal resultaat in de praktijk zorgt.

Voor wie is de summer training?

Voor iedereen die:

Meer conversie wil en en net die stap verder wil gaan

Nieuwe inzichten wil opdoen over de kracht van emoties en psychologie

Meteen aan de slag wil met hands-on aanpassingen

En iedereen die graag leert over marketingpsychologie tout court!

image (7).jpg

Geen zorgen, dit is niet nodig:

  • Voorkennis over emoties of psychologie (zolang je er maar voor open staat 😉)

  • Je hoeft geen copywriter of designer te zijn om nuttige zaken uit deze training te halen

  • Je titel moet geen 'Manager' of 'Director' bevatten. Iedereen kan meteen met de input aan de slag

 

      We nemen iedereen mee dankzij voorbeelden uit de praktijk.

image (6).jpg

Opgelet, het is niet voor mensen die:

Vastgeroest zitten in rationeel denken

In de verste verte niets te maken hebben met campagnes, website, app...

Geen zin hebben om bij te leren en nieuwe inzichten op te doen

Hoe ziet de dag eruit?

9u - 9u30

Onthaal met koffie en tijd voor een babbel

9u30 - 10u

Introductie: Hoe belangrijk zijn emoties in marketing?

10u - 11u

Zo kan je emoties van je klanten onderzoeken, meten en begrijpen

11u - 11u15

Koffiepauze

11u15 - 12u15

De meest voorkomende emoties waar je in marketing rekening mee moet houden

12u15 - 13u15

Lunch met heerlijke broodjes en een gezellige babbel

13u15 - 14u30

Emotionele technieken inzetten + praktijk:

  • Hoe trek je aandacht?

  • Hoe trigger je een klik? 

14u30 - 14u45

Koffiepauze met vieruurtje

14u45 - 16u

Emotionele technieken inzetten + praktijk:

  • Hoe maak je ze enthousiast op je landingspagina?

  • Hoe zorg je dat ze converteren?

16u - 16u30

Slotwoord over de kracht van emoties voor je marketing

16u30 - 18u

Tijd voor aperitief en wat netwerken

Op een unieke locatie, gemakkelijk te bereiken

  • Gelegen in het landelijke Pajottenland

  • Vlot bereikbaar via trein, bus of wagen (E40 - afrit Ternat)

  • Gratis parkeerplaats

Locatie Poorthuis Ternat.png

  Het Poorthuis

  Monnikstraat 4

  1740 Ternat

Krijg ik waar voor mijn geld?

Natuurlijk wil je zeker zijn dat je waarde zal krijgen voor je geld.

 

We kunnen je natuurlijk vertellen dat we:

  • Al meer dan 8 jaar ervaring hebben met het geven van trainings

  • Experts zijn in onze vakgebieden

  • En er alles aan gaan doen om je tijdens deze dag zoveel mogelijk bij te leren

 

Nog niet helemaal overtuigd?

 

Al +3000 mensen volgden een training bij Volt of HumanEyes.

De zin en onzin van emoties in marketing

Maak in 1 dag jouw marketing effectiever

Donderdag 22 augustus

Slechts 20 plaatsen

Normale prijs

950

Excl BTW

Early bird

850

Excl BTW

Je investering heb je in no-time terugverdiend

Korting tot 30 juli

Bespaar met de KMO portefeuille

Onze partner Volt District is ondersteund door de KMO portefeuille.

 

Ben je een KMO of vrij beroep, gevestigd in het Vlaams Gewest en wil je gebruik maken van de KMO portefeuille?

Dan brengen we het samen in orde na je inschrijving.

Kleine ondernemingen

- 30%

image (5).png

Early bird: 595 (excl BTW)

Middelgrote ondernemingen

- 20%

Early bird: 680(excl BTW)

Wanneer is mijn inschrijving in orde?

We sturen je een mail met de bevestiging van je inschrijving en factuur. Je betaalt eenvoudig via overschrijving.

Je deelname wordt bevestigd zodra je betaling in orde is.

Heb je nog een vraag?

Is dit enkel voor B2C marketeers of ook voor B2B?

Het korte antwoord: beide. De methode en technieken die we bespreken zijn al bewezen succesvol geweest bij zowel B2C als B2B klanten. Dat komt hierdoor: - We kijken naar universeel geldende principes van hoe het menselijke brein reageert en hoe mensen beslissen. - Het is dezelfde persoon die de ene keer een beslissing maakt in B2C en de andere keer in B2B. Met dus datzelfde brein en beslissingsprocessen. Je zal zien, zowel bij B2C als B2B kan je dezelfde werkwijze en technieken toepassen: - De manier van onderzoek voeren om de emoties bloot te leggen van je doelgroep - De technieken die je toepast om in te spelen op de emoties van die doelgroep Uiteraard ga je dat straks steeds wat anders invullen en houd je ook rekening met bvb. Tone-of-voice. Maar dat niet de focus van de opleiding.

Wat moet ik meenemen?

​In principe niets. Je mag noteren, maar hoeft niet. Je krijgt sowieso nadien de theorie mee via een handige cheat sheet.  Heb je een campagne in gedachten waar jij graag even op zou willen oefenen of waar je vragen over hebt? Zorg dan dat je die even kan tonen tijdens de sessie.

Is er lunch voorzien? 

Ja. Wij voorzien lunch, je hoeft dus niets mee te brengen. Heb je allergenen waarmee we rekening moeten houden? Mail dan naar info@voltdistrict.be

Zijn er voorwaarden om aan de Summer training deel te nemen?

Nee, iedereen die interesse heeft in emoties, psychologie en marketing is meer dan welkom.

Kan ik ook online volgen?

Nee. Het evenement gaat enkel fysiek door. Deel van de kracht zit in het meteen inoefenen van de technieken en de interactie met de andere deelnemers. Je krijgt achteraf wel de slides doorgestuurd en een cheat sheet met de psychologische technieken, maar er is geen live uitzending of recording van de training.

Wie zijn Volt District en HumanEyes?

Voor deze Summer training slaan we graag de handen in elkaar om jullie te verrijken met onze gebundelde kennis. Met Volt District als experten in onderzoek en het formuleren van de juiste inzichten voor je onderneming. En HumanEyes als experten in gedragsdesign en het beïnvloeden van emoties in je online communicatie. De ideale combinatie om jou maximale waarde te brengen.

Ik volgde al een opleiding bij Volt District of HumanEyes: Is dit nog interessant voor mij?

Jazeker. Deze opleiding draait helemaal rond emotie en hoe emoties invloed uitoefenen op je marketing. We gaan dus veel dieper in op dit thema dan we in onze andere opleidingen doen. Je kan dus, ook met kennis van vorige opleidingen nog steeds veel bijleren op deze Summer training. Bovendien krijg je bij deze training experts van elk bedrijf die hun inzichten telkens vanuit hun expertise delen. Ook al volgde je dus een training bij de een, dan kan je nog steeds veel nieuws leren van de ander. Tot slot gaan we de technieken ook meteen toepassen op je eigen campagne. Dus zelfs al ken je al delen van de theorie, dan nog kan het interessant voor je zijn, dankzij de samenwerking en de praktijkoefeningen.

Welke opleidingen kan ik nog volgen bij HumanEyes?

Het meeste van onze opleidingen doen we in-house voor o.a. marketeers, UXers, copywriters en product owners. We werken steeds rond een uitdaging van het team, zoals effectievere copywriting, salesfunnels of content flows. Klik in de navigatie door naar trainingen. Zo krijg je een idee van wat we bieden.

Nog een andere vraag of twijfel? Laat het ons weten via info@humaneyes.be

bottom of page