top of page

Zomertraining

Create and optimize websites, apps & communications based on
behavior psychology

Van marketeers en zaakvoerders tot UX'ers

Krijg technieken die je helpen overtuigend te schrijven

En pas het meteen toe op je eigen projecten

Claim nu je
Early Bird tarief
€950
€850
Scribble_16.png
HumanEyes-150_edited.png
Want to minimize risks?

Wanneer?

Vrijdag 18 juli

Van 9u30 tot 17u

Locatie: Regio Mechelen

Vrijdag 22 augustus

Van 9u30 tot 17u

Locatie: Ternat (nabij Brussel)

Voor wie is deze zomertraining?

Voor iedereen die:

Copy of teksten schrijft of bekijkt in elke vorm (mails, ads, websites...)

Meer conversie wil 

En de inzichten meteen hands-on wil toepassen

En iedereen die graag bijleert over gedragspsychologie tout court!

image (7).jpg

Geen zorgen, dit is niet nodig:

Je hoeft geen copywriter te zijn

Je hoeft geen jaren ervaring te hebben, iedereen kan er meteen mee aan de slag

Je hebt geen voorkennis nodig van psychologie (zolang je er maar voor open staat 😉)

Dit vonden de deelnemers van vorig jaar

⭐⭐⭐⭐⭐

Shirley.jpeg

“I found the training to be very hands-on. The fact that we had to bring our own examples and that these were truly incorporated into the course was great. Delving deeper into them and creating a connection to the theory. It was like: "Oh yes! Now I understand why things are the way they are.”

Inge Desimpelaere – Process Specialist @ Proximus

⭐⭐⭐⭐⭐

Noémie.jpeg

“I found the training to be very hands-on. The fact that we had to bring our own examples and that these were truly incorporated into the course was great. Delving deeper into them and creating a connection to the theory. It was like: "Oh yes! Now I understand why things are the way they are.”

Inge Desimpelaere – Process Specialist @ Proximus

Dit zal je leren tijdens de workshop

1. Hoe je mensen laat klikken

  • Welke titels de aandacht grijpen

  • Hoe je mails opvallen in volle mailboxen

  • Hoe je nieuwsgierig maakt naar meer

3. Hoe je mensen overtuigt

  • Leer WAT jouw klanten willen weten

  • ​Welke vragen je waar beantwoordt

  • ​Hoe je je aanbod overtuigend presenteert

2. Hoe je mensen laat lezen

  • Hoe zet je mensen aan tot lezen

  • ​Hoe je lezen gemakkelijk maakt

  • ​Hoe hou je de gegrepen aandacht vast

4. Hoe je mensen laat klikken

  • Hoe je een cold lead benadert

  • Hoe je een hot lead benadert

  • Hoe je goede button-copy schrijft

Na deze zomertraining zal je:

1. Met vertrouwen je eigen teksten schrijven

Na deze training schrijf je vol vertrouwen aan al je teksten. ​​

 

Want je zal weten: 

  • Waar je op moet letten bij elk deel van je tekst

  • Welke woorden je helpen converteren

  • Wat je in je buttons moet schrijven

2. De psychologie achter conversie kennen

Wie begrijpt hoe mensen beslissen, weet ook hoe te overtuigen. 

Wij leren je de wetenschap achter gedrag en conversie.

 

Daarbij leren we je +10 psychologische overtuigingstechnieken van o.a. Cialdini, Kahneman en Berger. Gebaseerd op jaren aan onderzoek naar hoe mensen beslissingen nemen.

Influence - Robert Cialdini
Hooked - Nir Eyal.jpg
Magic Words - Jonah Berger.jpg
Online invloed - Joris Groen en Bas Wouters
Thinking fast and slow - Kahneman
Predictably irrational.jpg

3. Je eigen project herschreven hebben

Zet de theorie meteen om in de praktijk, op je eigen projecten. 

We voorzien voldoende tijd om de aangeleerde psychologische technieken meteen om te zetten naar converterende copy. Hands-on en met directe feedback zo geven we onze trainingen graag.

Leren, lekker eten en netwerken in vakantiesfeer 😎

  • De training is voor een kleine groep, zo houden we het lekker gezellig.

  • Kennis gaat ook door de maag. 😉 Dus we voorzien een héérlijke lunch, laat uw boterhammekes dus maar thuis. 

  • We nemen ook de tijd om lekker te netwerken en te genieten van de zon.

Zomertraining vorig jaar

+

CRO

You optimize with A/B tests

Accent_Logo.png
Club_Brugge_KV_logo.svg.png

Gegeven door onze HumanEyes experts

Marketing/ Customer Experience

You design a new website or app

HumanEyes-402_edited.jpg

Marketing/ Customer Experience

You design a new website or app

Features are not used

People don't convert

Marketing/ Customer Experience

You design a new website or app

Marketing/ Customer Experience

You design a new website or app

HumanEyes-217_edited.jpg

Features are not used

People don't convert

Krijg ik waar voor mijn geld?

Goede vraag! Natuurlijk wil je zeker zijn dat je waarde zal krijgen voor je geld.

 

We kunnen je natuurlijk vertellen dat we:

  • Al meer dan 8 jaar ervaring hebben met het geven van trainings

  • Experts zijn in onze vakgebieden

  • En er alles aan gaan doen om je tijdens deze dag zoveel mogelijk bij te leren

 

We trainden ook al +500 mensen bij bedrijven als Proximus, Telenet, Liantis etc...

Marketing/ Customer Experience

You design a new website or app

Claim je Early Bird korting nog tot 27 juni!

Early bird prijs

850

Excl BTW

950

Scribble_16.png

Je investering heb je in no-time terugverdiend

 ❗Kom je met 2 of meer? Stuur dan naar renze@humaneyes.be voor je groepskorting. ❗

Je manager nog overtuigen?

Ook dat hebben we voorzien.  

Download onze one-pager. Die geeft je manager alle info om jou naar deze training te sturen.

Onepager

Hoe ziet de dag eruit?

9u - 9u30

“I found the training to be very hands-on. The fact that we had to bring our own examples and that these were truly incorporated into the course was great. Delving deeper into them and creating a connection to the theory. It was like: "Oh yes! Now I understand why things are the way they are.”

Inge Desimpelaere – Process Specialist @ Proximus

9u30 - 10u

“I found the training to be very hands-on. The fact that we had to bring our own examples and that these were truly incorporated into the course was great. Delving deeper into them and creating a connection to the theory. It was like: "Oh yes! Now I understand why things are the way they are.”

Inge Desimpelaere – Process Specialist @ Proximus

10u - 11u

“I found the training to be very hands-on. The fact that we had to bring our own examples and that these were truly incorporated into the course was great. Delving deeper into them and creating a connection to the theory. It was like: "Oh yes! Now I understand why things are the way they are.”

Inge Desimpelaere – Process Specialist @ Proximus

11u - 11u15

“I found the training to be very hands-on. The fact that we had to bring our own examples and that these were truly incorporated into the course was great. Delving deeper into them and creating a connection to the theory. It was like: "Oh yes! Now I understand why things are the way they are.”

Inge Desimpelaere – Process Specialist @ Proximus

11u15 - 12u15

“I found the training to be very hands-on. The fact that we had to bring our own examples and that these were truly incorporated into the course was great. Delving deeper into them and creating a connection to the theory. It was like: "Oh yes! Now I understand why things are the way they are.”

Inge Desimpelaere – Process Specialist @ Proximus

12u15 - 13u15

“I found the training to be very hands-on. The fact that we had to bring our own examples and that these were truly incorporated into the course was great. Delving deeper into them and creating a connection to the theory. It was like: "Oh yes! Now I understand why things are the way they are.”

Inge Desimpelaere – Process Specialist @ Proximus

13u15 - 14u45

“I found the training to be very hands-on. The fact that we had to bring our own examples and that these were truly incorporated into the course was great. Delving deeper into them and creating a connection to the theory. It was like: "Oh yes! Now I understand why things are the way they are.”

Inge Desimpelaere – Process Specialist @ Proximus

14u45 - 15u00

“I found the training to be very hands-on. The fact that we had to bring our own examples and that these were truly incorporated into the course was great. Delving deeper into them and creating a connection to the theory. It was like: "Oh yes! Now I understand why things are the way they are.”

Inge Desimpelaere – Process Specialist @ Proximus

15u00 - 16u00

“I found the training to be very hands-on. The fact that we had to bring our own examples and that these were truly incorporated into the course was great. Delving deeper into them and creating a connection to the theory. It was like: "Oh yes! Now I understand why things are the way they are.”

Inge Desimpelaere – Process Specialist @ Proximus

16u00 - 16u30

“I found the training to be very hands-on. The fact that we had to bring our own examples and that these were truly incorporated into the course was great. Delving deeper into them and creating a connection to the theory. It was like: "Oh yes! Now I understand why things are the way they are.”

Inge Desimpelaere – Process Specialist @ Proximus

16u30 - 18u00

“I found the training to be very hands-on. The fact that we had to bring our own examples and that these were truly incorporated into the course was great. Delving deeper into them and creating a connection to the theory. It was like: "Oh yes! Now I understand why things are the way they are.”

Inge Desimpelaere – Process Specialist @ Proximus

Heb je nog een vraag?

Is dit enkel voor B2C marketeers of ook voor B2B?

Het korte antwoord: beide. De methode en technieken die we bespreken zijn al bewezen succesvol geweest bij zowel B2C als B2B klanten. Dat komt hierdoor: - We kijken naar universeel geldende principes van hoe het menselijke brein reageert en hoe mensen beslissen. - Het is dezelfde persoon die de ene keer een beslissing maakt in B2C en de andere keer in B2B. Met dus datzelfde brein en beslissingsprocessen. Je zal zien, zowel bij B2C als B2B kan je dezelfde werkwijze en technieken toepassen: - De manier van onderzoek voeren om de emoties bloot te leggen van je doelgroep - De technieken die je toepast om in te spelen op de emoties van die doelgroep Uiteraard ga je dat straks steeds wat anders invullen en houd je ook rekening met bvb. Tone-of-voice. Maar dat niet de focus van de opleiding.

Wat moet ik meenemen?

​In principe niets. Je mag noteren, maar hoeft niet. Je krijgt sowieso nadien de theorie mee via een handige cheat sheet.  Heb je een campagne in gedachten waar jij graag even op zou willen oefenen of waar je vragen over hebt? Zorg dan dat je die even kan tonen tijdens de sessie.

Is er lunch voorzien? 

Ja. Wij voorzien lunch, je hoeft dus niets mee te brengen. Heb je allergenen waarmee we rekening moeten houden? Mail dan naar renze@humaneyes.be

Zijn er voorwaarden om aan de Summer training deel te nemen?

Nee, iedereen die interesse heeft in het gebruik van de juiste woorden op de juiste plaats, is meer dan welkom.

Kan ik ook online volgen?

Nee. Het evenement gaat enkel fysiek door. Deel van de kracht zit in het meteen inoefenen van de technieken en de interactie met de andere deelnemers. Je krijgt achteraf wel de slides doorgestuurd en een cheat sheet met de psychologische technieken, maar er is geen live uitzending of recording van de training.

Wie is HumanEyes?

HumanEyes is een team van experten in gedragsdesign. We passen dit dagelijks toe op online communicatie, in websites en apps. We worden meestal ingehuurd door een grote en kleine bedrijven om te zorgen dat ze meer verkopen, minder calls krijgen naar hun klantendienst en meer adoptie en gebruik van hun apps en tools bereiken. Aarzel uiteraard niet als je zelf ook zo'n vraag hebt. We bellen met plezier even om te kijken hoe we kunnen helpen.

Ik volgde al een opleiding bij HumanEyes: Is dit nog interessant voor mij?

Jazeker. De kracht van een dag herhaling van een aantal principes en ze meteen toepassen op je eigen case blijft altijd een meerwaarde hebben. Door de kleine groep, krijg je persoonlijke feedback van onze experts op jouw werk. Ook het overleggen in kleine werkgroepjes, helpt om je eigen woorden eens op een andere manier te bekijken. Dus zelfs al ken je al delen van de theorie, dan nog kan het interessant voor je zijn, dankzij de samenwerking en de praktijkoefeningen.

Welke opleidingen kan ik nog volgen bij HumanEyes?

Het meeste van onze opleidingen doen we in-house voor o.a. marketeers, UXers, copywriters en product owners. We werken steeds rond een uitdaging van het team, zoals effectievere copywriting, salesfunnels of content flows. Klik in de navigatie door naar trainingen. Zo krijg je een idee van wat we bieden.

Nog een andere vraag of twijfel? Laat het ons weten via renze@humaneyes.be

Logo_HumanEyes

HumanEyes

Verenigingstraat 38, 1000 Brussel

BTW: BE 0895.558.438 

+32 476/75 22 67

info@humaneyes.be

  • alt.text.label.LinkedIn

© Foto's: 2025, Lana Van Nieuwenhuysen. Alle rechten voorbehouden.

bottom of page