Heb jij een van deze problemen?
​Probeer jij ook de user experience te verbeteren op je website, app, interne tool of in je communicaties (zoals e-mail)? Dan herken je dit waarschijnlijk:
​
-
Je hebt een project klaarstaan waar veel tijd en resources in zal kruipen. Dus, je wilt het juist doen vanaf het begin.
​
-
Je wil zekerheid over de beslissingen die je moet maken, zodat je straks met vertrouwen je uitgaven kan rapporteren aan je management.
​
-
Iedereen heeft een ander idee over de oplossing, maar deze zijn vaak gebaseerd op buikgevoel & best-practices en missen wetenschappelijke onderbouwing.​
​
Dus ga je op zoek naar een partner die je ZEKERHEID kan geven over jouw beslissingen, GEBASEERD OP WETENSCHAP, zodat jij DE JUISTE KEUZES kan maken.
We begrijpen jou!
Daarom komen wij je helpen om je beslissingen te onderbouwen, dankzij gedragswetenschappen!
Met bewezen succes bij klanten zoals:
"Binnenkort moet ik het management om een substantieel budget vragen voor een nieuwe website. Met de mooie afbeeldingen die ik kreeg van de vorige design partner, misten we onderbouwing, human centric design en de focus op conversie.
​
Het zou zeer moeilijk zijn om dat budget daarmee te verdedigen. Ik moet kunnen aantonen dat de website beter zal zijn dan ervoor. Mijn management moet kunnen zeggen 'Ja, dit voorstel is het beste voor ons en is onze investering waard'. HumanEyes heeft dat voor ons gedaan!"
​
Sarah Van De Velde – Marketing Specialist Europa - Deceuninck
Neem deze twee superkrachten mee in je project om human-centric te designen
We leggen het even uit in 30 seconden (ENG):
1. Weet wat je moet doen - Onderzoek
Wat is de meest effectieve manier om je idee, product of service te verkopen?
-
Door met de deur in huis te vallen met een verkoopspraatje?
-
Of door echt te luisteren naar de problemen van je gebruikers en
hun problemen op te lossen met je product of service?
Om te weten wat je moet doen, moet je eerst zicht krijgen op de problemen en noden van je gebruikers.
De inzichten zijn van goudwaarde en zullen je helpen om de juiste beslissingen te maken.
Je krijgt antwoorden op vragen als:
-
Is het bouwen van die feature een goede keuze?
-
Wat moeten we schrijven zodat de doelgroep zich geholpen voelt?
-
Hoe bouwen we een flow die bezoekers motiveert om verder te gaan?
-
...
2. Weet hoe je het doet - Gedragspsychologie
OK, nu weten we wat onze doelgroep nodig heeft.
Maar hoe stel ik de oplossing nu voor?
Voor het ontwerpen van jouw journeys en communicaties, baseren we ons op gedragspsychologie. Daarbij maken we gebruik van een grote bibliotheek aan psychologische technieken om:
​
-
Keuzestress weg te werken
-
Te vermijden dat mensen boos worden voor slecht nieuws
-
Mensen vertrouwen te geven in de oplossing
-
...
​
Altijd resulterend in geïnformeerde designs, zodat:
-
Jij weet waarom bepaalde beslissingen genomen werden
-
Jij onderbouwd kan presenteren aan je C-level of andere stakeholders
-
Jij meer kans maakt op succes in je project
​
Elk element in het nieuwe design heeft een wetenschappelijk onderbouwde reden om er te zijn:
"Het onderzoek was inspirerend, motiverend en gaf energie.
​
Het was inspirerend omdat het zowel strategisch als tastbaar was en bracht ons tal van ideeën. We voelden ons gemotiveerd omdat Kaat en haar team onze uitdagingen hadden vertaald naar opportuniteiten. Hun enthousiasme gaf ons tonnen energie."
​
Benedict Decoster– Customer Engagement Manager @ Liantis
"Veel marketeers lopen met oogkleppen op. Het kruipt er vaak in doorheen de jaren. HumanEyes heeft ervoor gezorgd dat we die hebben afgenomen, ze zorgden ervoor dat we nu weten hoe onze klanten denken en hoe ze naar onze producten zoeken. Iets waar we voorheen enkel maar naar konden gokken."
​
Sarah Van De Velde – Marketing Specialist Europe @ Deceuninck​​
Alles volgens 1 duidelijk proces, dat past bij jouw team
Ons proces volgt de basisprincipes
van design thinking, agile working en co-creatie...
​
Door te werken met iteratieve sprints tijdens de design fase, past onze methode perfect bij de manier van werken van de meeste teams.
“Als ik erop terugkijk, heeft HumanEyes ons ook geleerd om samen te werken als een team. Dankzij hun behavior design methode, is er een betere dynamiek gekomen en zijn we efficiënter beginnen werken in een afgestemde scope."
​
Lotte Semal - Grafic Designer @ AVA
Tijdens onze co-creatie, leren we jou wat we weten
Jij bent de expert in je business, wij in human-centric design.
Daarom houden we van co-creatie.
​
Na onze samenwerking, zal je:
-
Een tastbaar resultaat hebben, zoals: een nieuwe webflow, communicaties of een app.
-
Geleerd hebben hoe je bepaalde psychologische technieken kan inzetten
-
Het proces en de wetenschap kennen om toe te passen op je volgende project
"Naast het ontvangen van de wireframes van onze nieuwe webshop, hebben we ook de wetenschappelijke technieken geleerd, die we nu ook kunnen toepassen op al onze andere communicaties."
​
Gauthier Vervaeke – E-commerce manager @ Club Brugge
“Ik vond de filosofie van co-creatie heel interessant. Op deze manier krijg je niet de typische briefing die over de muur gegooid wordt en een tijdje later krijg je de designs teruggegooid. Samenwerking is de sleutel tot succes."
​
Michael Renier - ​Digital Customer Service Manager - bpost​
“Ze slagen erin een gezonde mix te brengen van luisteren en het delen van hun expertise.
​​
Het was geen eenzijdig verhaal waar ze enkel vertrouwden op hun eigen knowhow. Ze stonden open voor onze interne expertise en marktkennis, zonder hun kritische blik te verliezen.
​​
Volgens mij is het het die balans die het mogelijk maakt voor hen om in verschillende sectoren te werken en gemakkelijk te switchen van context."
​
Joris Verjans - Head of Marketing & B2B webshop – Van Oirschot​
"Wat Kaat haar betrokkenheid echt buitengewoon maakte was haar combinatie van expertise en menselijke aanpak.
Ze kon consistent terug verwijzen naar het onderzoek bij de uitleg over design-beslissingen, ze begreep onze business, en ook haar stakeholder management was van onschatbare waarde.
We vertrouwden haar onmiddellijk, door de autoriteit en het inzicht waarmee ze onze workshops gaf. Ze heeft een standaard gezet die moeilijk te evenaren zal zijn. Kaat haar bijdrage aan ons project is echt iets om te koesteren."
​
Benedict Decoster– Customer Engagement Manager @ Liantis
Het resultaat: Een grotere kans op succes
Door alles vanaf het begin te baseren op inzichten uit onderzoek en wetenschap, zal je snel een oplossing hebben waar 'buikgevoel' niet langer aan de orde is tijdens discussies.
Je zal exact weten wat je doet en je zal kunnen uitleggen waarom je het zo doet.
Op deze manier, zijn je teams meer gealigneerd en heb je een grotere kans op succes samen!​
Meteen bij de start onderbouwd aanpakken
= Tijd en geld besparen
"Voor elke dollar die gespendeerd wordt aan het oplossen van een probleem tijdens het product design, zou het 10$ kosten om hetzelfde probleem op te lossen tijdens de ontwikkeling, en tot zelfs 100$ of meer voor het oplossen van het probleem na de lancering van het product."
​
- Robert Pressman, Software Engineer
“We eindigden met conversie toenames van 24% tot 38%. Dat is veel geld waard. Het beste van alles: er blijft meer hangen dan enkel de schermen. Iedereen is het team is nu veel slimmer dan voorheen."
​
Michael Renier -​ Digital Customer Service Manager @ bpost​
"De zoekpagina staat nu live en de feedback is positief. De gebruikers geven aan dat het veel eenvoudiger en intuïtiever verloopt. Meer nog, een gebruiker vertelde dat hij super gelukkig was met een 'nieuwe feature', die eigenlijk al voor een lange tijd bestond, maar niet gevonden werd. Dat is echt het bewijs van jullie goede werk!"
​
Benedict Decoster– Customer Engagement Manager @ Liantis
Enkele van onze cases:​
Jullie communicatie verloopt ongelooflijk soepel, en de beschikbaarheid en toewijding om afspraken na te komen zijn gewoonweg uitstekend. Voor ons is dat goud waard.
De prijsstelling is precies zoals afgesproken, kortom, het is eerlijk! Eerlijke feedback en duidelijke uitleg over waarom we iets doen, creëren veel steun en betrokkenheid."
Benedict Decoster– Customer Engagement Manager @ Liantis
Dankzij onze samenwerking met HumanEyes hebben we het interne team vanaf het begin betrokken. Dit was echt waardevol, omdat zij vaak het meest kritisch zijn. Nu is iedereen in het team betrokken en begrijpt de reden achter alle beslissingen.
We hebben achteraf geen discussies meer!Het resultaat wordt nu gedragen door niet alleen het e-commerce team, maar het hele business team! Ik zou dit aan iedereen aanbevelen.
​
Gauthier Vervaeke – E-commerce manager @ Club Brugge
Nu hebben we een overtuigendere flow en werken beter samen. Daardoor behaal je automatisch betere resultaten.
​
Sofia Michili - Service Designer UX & Product Management Instructor @ Proximus
Wat is een expert review?
We analyseren een journey (website, app, communicatie, enz.) en geven advies over hoe je optimalisaties kunt doorvoeren om het gewenste gedrag te bevorderen. Gebaseerd op wetenschap en psychologie!
Wat je krijgt:
Een snelle oplossing. Onze expert reviews kunnen binnen 2 weken worden opgeleverd.
​
Duidelijke argumentatie waarom je bepaalde veranderingen zou moeten doorvoeren.
​
Vertrouwen om hier meteen mee aan de slag te gaan. Alles is onderbouwd vanuit gedragspsychologie.