top of page
Wil je risico's vermijden?

Maak en optimaliseer websites, apps & communicaties gebaseerd op
gedragspsychologie

Brain - Behavior psychology

Een goede ervaring ontwerpen voor je klanten, lezers, bezoekers is belangrijk voor elke afdeling binnen een bedrijf. Er staat ten slotte veel op het spel:

Marketing/ Customer Experience

Je ontwerpt een website of app

Illustratie_Wireframe.png

functionaliteiten worden niet gebruikt

Je bezoekers converteren niet

  • Tijd en geld gaan verloren

  • KPI's worden niet gehaald

CRO

Je optimaliseert met A/B tests

Illustratie_AB_testing.png

Tests falen te vaak en je weet niet precies waarom

  • Verkoop en conversies gaan verloren

Communicatie

Je moet slecht nieuws brengen

Illustratie_Smiley_Thinking.png

Mensen worden boos en klagen zelfs op sociale media

  • Reputatieschade 

  • Je klantendienst wordt overstelpt

HR

Je moet een vacature invullen

Illustratie_Interview.png

Geen (interessante) kandidaten

  • De positie geraakt niet ingevuld

  • De andere medewerkers zijn overwerkt

Hoe kan je deze risico's verminderen en maximaal resultaten halen?

Gebruik wetenschap!

Priceless - William Poundstone.jpg
Magic Words - Jonah Berger.jpg
Hooked - Nir Eyal.jpg
Tiny Habits
Influence - Robert Cialdini
Thinking fast and slow - Kahneman
Emotional design - Don Norman
Online invloed - Joris Groen en Bas Wouters
The Catalyst - Jonah Berger
dont make me think - Steve Krug
Start with why - Simon Sinek
Nudge - Richard Thaler
Hire with your head - Lou Adler.jpg
The_Design_of_Everyday_Things-Don Norman.png

Inzicht in hoe mensen beslissingen nemen en hoe je daarvoor kan ontwerpen, geeft je de zekerheid wanneer je o.a. 

  • moet beslissen welke functionaliteiten je zal ontwikkelen

  • hoe je precies je tekst goed kan opbouwen zodat hij overtuigt en mensen niet boos maakt

  • wat je precies moet A/B testen

  • ...

Het geeft een weloverwogen redenering achter elke journey, communicatie en ontwerp dat je maakt.

Jij kan de kracht van wetenschap gebruiken
om effectievere ervaringen te ontwerpen

Scribble_18.png
Scribble_18_edited.png

Word zelf een expert

  • Volg een gepersonaliseerde training

  • Meteen toegepast op je eigen projecten 

  • Met veel voorbeelden, praktische oefeningen en persoonlijke feedback

Krijg hulp van een expert bij een uitdaging

  • We werken samen een oplossing uit volledige gebaseerd op wetenschap

  • Tijdens deze samenwerking leer jij het proces en gedragsdesign technieken.

We helpen onze klanten om dit toe te passen

Een aantal van onze samenwerkingen:

Lotte Semal AVA.jpg

"Now we know why we make certain decisions. We are not arguing anymore because we have the behavior psychology to fall back on. The whole team is much more aligned."

Lotte Semal, brand guardian @AVA

benedict decoster liantis.jpg

"I absolutely see the value in behavior design. We're transitioning from an organization where features were dominant, with less emphasis on the end user. I want to shift that focus.

I was looking for a uniform terminology and toolkit to communicate with others. Now, everyone is on the same page."

Benedict Decoster– Customer Engagement Manager @ Liantis

Gauthier Vervaeke _ Club Brugge.jpg

"Taking away our gut feeling, giving certainty, because it is based on science and researched with our target audience."

Gauthier Vervaeke, E-commerce manager @Club Brugge

Scribble_12.png

Ben jij degene die echt impact wil hebben? 
Laten we jouw uitdaging bespreken

Elien Van den Steen - HumanEyes

Bedankt! We nemen contact binnen de 2 werkdagen

bottom of page