Een goede ervaring ontwerpen voor je klanten, lezers, bezoekers is belangrijk voor elke afdeling binnen een bedrijf. Er staat ten slotte veel op het spel:
Marketing/ Customer Experience
Je ontwerpt een website of app

functionaliteiten worden niet gebruikt
Je bezoekers converteren niet​
-
Tijd en geld gaan verloren
-
KPI's worden niet gehaald
CRO
Je optimaliseert met A/B tests

Tests falen te vaak en je weet niet precies waarom
-
Verkoop en conversies gaan verloren
Communicatie
Je moet slecht nieuws brengen

Mensen worden boos en klagen zelfs op sociale media
-
Reputatieschade
-
Je klantendienst wordt overstelpt
HR
Je moet een vacature invullen

Geen (interessante) kandidaten
-
De positie geraakt niet ingevuld
-
De andere medewerkers zijn overwerkt
Hoe kan je deze risico's verminderen en maximaal resultaten halen?
​
Gebruik wetenschap!














Inzicht in hoe mensen beslissingen nemen en hoe je daarvoor kan ontwerpen, geeft je de zekerheid wanneer je o.a.
-
moet beslissen welke functionaliteiten je zal ontwikkelen
-
hoe je precies je tekst goed kan opbouwen zodat hij overtuigt en mensen niet boos maakt
-
wat je precies moet A/B testen
-
...
​
Het geeft een weloverwogen redenering achter elke journey, communicatie en ontwerp dat je maakt.
Jij kan de kracht van wetenschap gebruiken
om effectievere ervaringen te ontwerpen


We helpen onze klanten om dit toe te passen
Een aantal van onze samenwerkingen:





































"Now we know why we make certain decisions. We are not arguing anymore because we have the behavior psychology to fall back on. The whole team is much more aligned."
​
Lotte Semal, brand guardian @AVA

"I absolutely see the value in behavior design. We're transitioning from an organization where features were dominant, with less emphasis on the end user. I want to shift that focus.
​
I was looking for a uniform terminology and toolkit to communicate with others. Now, everyone is on the same page."
​
Benedict Decoster– Customer Engagement Manager @ Liantis

"Taking away our gut feeling, giving certainty, because it is based on science and researched with our target audience."
​
Gauthier Vervaeke, E-commerce manager @Club Brugge

Ben jij degene die echt impact wil hebben?
Laten we jouw uitdaging bespreken
